.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو نماینده مازندرانی مسافران گوانگجو + عکس
سفر این نمانیدگان به چین برای تماشای دیدارهای شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در حالی صورت گرفته که همواره انتقادات فراوانی به اعزام بی دلیل مدیران و مسئولان وجود داشته که به غیر از هزینه‌های هنگفت، دستاورد دیگری برای ورزش نداشته اند.

حجت الاسلام حسن ملک محمدی، مقداد نجف نژاد و علی اصغر یوسف نژاد، 3 نماینده مجلس شورای اسلامی، در گوانگجو به سر می بردند. آنها در شرایطی عازم این مسافرت شده اند که مجلس درگیر تصویب لایحه مهم و تاثیرگذار پنجم توسعه است.

به گزارش مشرق سفر این 3 نمانیده به چین برای تماشای دیدارهای شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در حالی صورت گرفته که همواره انتقادات فراوانی به اعزام بی دلیل مدیران و مسئولان وجود داشته که به غیر از هزینه‌های هنگفت، دستاورد دیگری برای ورزش نداشته اند.

این 3 نماینده چه کسانی هستند؟ در زیر، شرح مختصری از فعالیت‌های آنها را مطالعه می کنید.


http://www.shomalnews.com/photo/129032172964604845.jpg


نماینده‌ای که رئیس کمیسیون کمیته است!

حجت الاسلام حسن ملک محمدی اولین نماینده مجلس است که اکنون در گوانگجوی چین، محل برگزاری بازی‌های آسیایی به سرمی‌برد.

وی که کاروان ایران را همراهی می‌کند، رئیس کمیسون فرهنگی کمیته ملی المپیک هم هست. وی در دوران ریاست محمد علی آبادی به این سمت منصوب شد. این در حالیست که در سال جاری، خبری مبنی بر برگزاری نشستی در این باره از سوی این کمیسیون منتشر نشده است. درباره شرح وظایف و دلیل سفر این نماینده مجلس به چین هم هنوز خبر رسمی منتشر نشده است.

حسن ملک محمدی همزمان با این سمت‌ها، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر را نیز برعهده دارد. در پایگاه خبری رسمی‌ وی نوشته شده است:" وی در سال 1374 با حکم آیت الله خزعلی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر به مدیریت عامل این بنیاد منصوب شد و به خاطر حسن انجام مسئولیت ها در عرصه کشوری و جهانی مجددا در سال 1386 حکم ایشان تمدید شد."

* مدیر سابق استقلال در چین

مقداد نجف نژاد دیگر نماینده مجلس است که بار سفر به گوانگجو را بسته است. وی که نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود، ریاست کمیته فوتبال مجلس را هم برعهده دارد. درباره تعداد جلسات این کمیته و میزان اثرگذاری آن در ورزش، اطلاع رسمی در دست نمی باشد.

همگان نجف نژاد را با دوران کوتاه مدیریتش بر استقلال به یاد می‌آورند. این تیم پرهوادار در دوران مدیریت وی، از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد. دلیل این اتفاق نیز ارسال دیر وقت فهرست بازیکنان این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی بود که پدیده ای نادر در ورزش و فوتبال ایران بود.

این که اکنون چه دلیل باعث شده تا وی به گوانگجو اعزام شود، از سوی مقامی رسمی اعلام نشده است. با توجه به عملکرد نجف نژاد در استقلال، ریاست وی بر کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی هم قابل تامل است.




* نماینده صنعتی، ورزشی و مشاوری!

علی اصغر یوسف نژاد ازدیگر نمایندگانی است که کاروان اعزامی به آسیایی را همراهی می کند. وی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن نیز به شمار رفته و در زمره نمایندگان اقلیت است.

وی یک سال مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ساری بوده است و در هیئت رئیسه برخی فدراسیون‌های ورزشی نیز حضور داشته است.
یوسف نژاد در کنار این فعالیت‌های صنعتی و ورزشی، مشاور برخی وزرا نیز بوده است. وزارتخانه‌های معادن و فلزات، کار و امور اجتماعی، کشاورزی و صنایع و معادن، وی را به عنوان مشاور در کنار خود دیده اند.

وی همچنین مشاور سازمان جهانی صنایع آموزشی سوئد، مشاور فدراسیون ورزش های رزمی و ...، سمت‌ها و سوابق بسیار دیگری هم داشته و دارد. وی عضو هیئت علمی دانشگاه هم است. البته بخش آثار و تالیفات سایت وی نیز وجود دارد که فعلا خالی است.

این 3 نماینده که در مورد فعالیتشان در حوزه ورزش ابهام وجود دارد؛ در حالی عازم گوانگجو شده اند که نماینده فعالی مانند حجت الاسلام سیدجلال یحیی زاده (نماینده مردم تفت و میبد و رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی) چنین مسافرتی را قبول نکرده است. وی در هیچ سفر ورزشی حضور ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1389
یوسف نژاد یعنی انقدر بیکار بودی العان جلساتی به این مهمی تو مجلس داره برگزار میشه تو تماشا رفتی
نا شناس 1 آذر 1389
آقاي دکتر يوسف نژاد نماينده محبوب شهرمان از افراد خوشفکر و داراي خلاقيت بالايي بوده و حضور او مطمئناً در مجامع ورزشي جهاني بنحو استان و کشور خواهد بود. اسماعيلي از ساري
قاسم محمد نژاد 1 آذر 1389
دكتر يوسف نژاد نماينده توانمند قانون دان خوشفكر ورزش دوست حضور ايشان در كنار كاروان ورزشي مايه دلگرمي ورزشكاران ميباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.